Emi♥

Alla inlägg under december 2011

Av Emilie Svensson - 31 december 2011 21:51

Mumsigt, nu blir det efterätt!

   

Ser det gott ut? Jag tycker iaf det!    

Av Emilie Svensson - 31 december 2011 21:21

Jossefin undrade mig om jag har på mig några speciella kläder när jag firar något eller så, och svaret är ja.

Jag brukar oftast köpa nya kläder för en gång eller så använder jag dom igen. Beror på liksom..

Men idag har jag på mig en svart blus eller någont sånt och ett par långbyxor. Här kommer en liten bild bara på det för att det ska vara lite lättare att förstå vad jag menar med blus om ni tänker : ''What??'' eller ja, nånting sånt..

Fint eller, skulle vilja ha en bild på hela looken men eftersom vi snart ska äta efterätt hade jag inte så mycket tid på mig att vara i badrummet.. liksom de skulle också använda badrummet.    


Av Emilie Svensson - 31 december 2011 20:50

Om ni kommenterar blir ni länkade, eran namn kommer stå i menyn! 

Just nu står bara min Stardoll blogg där men aja snart kanske det blir fler, det beror på hur många snälla som vill kommentera! Alla kommer stå kvar där i minst 5 månader! Det får bli min nyårslöfte!

Så vad väntar ni på? Kommentera! Jag kan också blogga om en som blivit länkad!   

Det vill ni väl?  

Av Emilie Svensson - 31 december 2011 20:28

Den var inte så läskig, mest rolig eftersom det händer roliga saker hela tiden! xD

Här är en bild på framsidan:

Vi väntar fortfarande på att mamma och dom ska sluta tjata så vi kan tända raketer så jag och min storebror kan ta kort på det.    

Av Emilie Svensson - 31 december 2011 18:49



Gott va? Jag tyckte iaf att kalkonen med potatis, sås och grönsaker var jätte gott!     

 
Av Emilie Svensson - 31 december 2011 17:10

 

På Facebook!   

Av Emilie Svensson - 31 december 2011 16:38

När dom har kommit ska vi äta kalkon och såndära mat man firar med.. och vi ska tända raketer och tomtebloss, och aa. Det typ. Men jag lovar er, bilder på maten, firandet och champange eller hur det stavas blir det iallafall, det är skoj att ta kort tycker jag. Men sålänge kan ni få två bilder på chamangen och kalkonen!

   

Hihi   

Av Emilie Svensson - 31 december 2011 14:03

Jag tycker det är ganska lätt att få bra bilder.

Det ända man behöver göra är att man väljer något man vill ta kort på, kolla runt och se om det finns något att fota.

Sen är det bara att ta kort fast se till att den inte blir suddig, eller att den dras med mobilen.

På det sättet brukar jag fånga bra bilder! xD

Här är 2 exempel:

 

 

Så kan dom bli!   

     

Hejsvejs! Mitt namn är Emilie Svensson och kommer från Varberg. Jag är 10 år snart 11 och är född 7/4-01. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv irl och massa mer! Jag vill lära mig ta fina bilder för att utbilda mig till fotograf när jag blir lite äldre! Jag har länge velat bli en och då ska jag inte missa den chansen. 

 

Kolla min guide för en bättre blogg!- Länk 

 

 

 

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Min kamera

Jag vill jätte gärna ha en systemkamera men får tyvärr inte skaffa en på grund av att mina föräldrar tror att jag bara kommer förstöra den men hallå? Nej det kommer jag absolut inte! Jag kommer ta hand om den väl isf! En systemkamera står längst upp på mig födelsedagslista! Men de säger att jag får skaffa en när jag är 13+... jag ser ju massa andra under 10 som har systemkameror! Tror dom då inte att jag blir sur? ._.

Samsung ES80 har jag just nu...



Rösta!!!^^ xD

Vad vill ni ha mer av i bloggen?
 Familjen
 Redigerade bilder
 Jag
 Designer
 Allt!
 Det är bra som det är nu

ღMina hamstrar ღ

Spotify

Namn: Spotify

Ålder: 7 veckor

Sort: Guldhamster

Färg: Svart och vitt

Lever nu: Ja

En sak som är sant om dig:

 Du är snabbare än blixten! Du springer fort i ditt hjul och du har verkligen svårt för att stå still. När man vill ta en liten bild på dig så springer du iväg eller rör dig...♥


 

Jerry

Namn: Jerry

Ålder: 2

Sort: Guldhamster

Färg: Guld,brun,vitt

Lever nu: Nej

En sak som är sant om dig:

Du är verkligen den snällaste och gulligaste hamstern man kunna ha! Du älskade äta mariekex och du var en riktigt tröing  xD♥

 

Patrik

Namn: Patrik

Ålder: 9 månader

Sort: Dvärghamster

Färg: Grå, vit

Lever nu: Nej

En sak som är sant om dig:

Att du alltid var den som lät som en gummianka. Rörde man dig så ville du bli gosad med.♥ 




 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards