Emi♥

Alla inlägg under december 2011

Av Emilie Svensson - 29 december 2011 18:47

 

Halloj, nu har jag och min mamma tittat klart på en film. Den är lite sorglig eftersom det är en pojke som heter Bruno ska hjälpa sin kompis som sitter fast i ett fängelse att hitta hans pappa. Men en dag gick bruno in till

fängelset och när de 2 skulle gå in i en stjul eller hur det stavas skulle alla som var där inne gå till ett annan ställe.

Men Brunos mamma,syster,pappa dom blev oroliga och börja leta efter han. Då sa en kille till fångarna att de bara skulle dusha så gick alla in i ett rum och de låste dörren. Och en kille med gasmask släckte ljuset så det blev svart och sedan öppnade han en lucka på taket och hällde ner dödsgas så alla där dog.. till och med pojkarna!

Hans mamma blev jätte ledsen 

Men aja, nu ska vi titta på Gränsbevakarna, det suger..   

Av Emilie Svensson - 29 december 2011 16:02

Som rubriken säger. Jag var nyss vid Willys och köpte godis till imorgon.

Och nu precis har jag ätit nudelsoppa! Gott.. på bilden kanske det ser äckligt ut, men jag lovar er, det är super gott!

 

Av Emilie Svensson - 29 december 2011 13:52

På denna bilden är det visst katten som blir påklädd xP

Visst är den söt? Med dens stirrande ögon och gulliga mössa kan man nog tycka det.

 

Av Emilie Svensson - 29 december 2011 13:18

Jupp, jag ska fira nyår med mamma i år så ska åka till henne.

När jag kommer dit ska jag blogga såklart  

Och kanske lite senare ska jag vara med min kompis Sophie eller hur hon stavas..

Och båda vi 2 spelar samma spel, Panfu och Moviestarplanet!

Men jag har lagt av med Moviestarplanet nu...

Men aja, här är en bild från några månader sedan när jag skulle till henne oxå.

 

Jag tog kort med min nya mobil, eller ny kanske den inte är men ny för mig xD

Den var min pappas gamla mobil och jag fick den för han skaffa en Iphone istället.

Mobilen tar massa bra bilder, så jag har knappt plats för fler bilder i den! o.o''

Av Emilie Svensson - 29 december 2011 12:58

 

Men mina föräldrar säger att  det räcker med en vanlig kamera eftersom att vissa kameror jag har haft gått sönder.. jag kommer få en vanlig kamera i Februari eftersom jag sålt tidningar. 

Jag får vänta 2 månader till för jag skulle igentligen får den denna månaden men eftersom lastbilen med alla kameror blev stulen får jag vänta 2 månader och då kommer jag få en finare modell.

Av Emilie Svensson - 28 december 2011 21:03

Ful, jag vet! Kommentera vad ni vill men jag bryr mig tydligen inte.    

Jag satt i bilen påväg till flyplatsen i Göteborg eftersom min mamma skulle åka till Thailand.

Av Emilie Svensson - 28 december 2011 19:54

Banana Skids med Skippy jordnötssmör  

   

Av Emilie Svensson - 28 december 2011 19:18

Hej, detta är mitt första inlägg men inte första blogg.

Förr hade jag en som hette eemmii.blogg.se   

Tidigare månad - Senare månad

     

Hejsvejs! Mitt namn är Emilie Svensson och kommer från Varberg. Jag är 10 år snart 11 och är född 7/4-01. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv irl och massa mer! Jag vill lära mig ta fina bilder för att utbilda mig till fotograf när jag blir lite äldre! Jag har länge velat bli en och då ska jag inte missa den chansen. 

 

Kolla min guide för en bättre blogg!- Länk 

 

 

 

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Min kamera

Jag vill jätte gärna ha en systemkamera men får tyvärr inte skaffa en på grund av att mina föräldrar tror att jag bara kommer förstöra den men hallå? Nej det kommer jag absolut inte! Jag kommer ta hand om den väl isf! En systemkamera står längst upp på mig födelsedagslista! Men de säger att jag får skaffa en när jag är 13+... jag ser ju massa andra under 10 som har systemkameror! Tror dom då inte att jag blir sur? ._.

Samsung ES80 har jag just nu...



Rösta!!!^^ xD

Vad vill ni ha mer av i bloggen?
 Familjen
 Redigerade bilder
 Jag
 Designer
 Allt!
 Det är bra som det är nu

ღMina hamstrar ღ

Spotify

Namn: Spotify

Ålder: 7 veckor

Sort: Guldhamster

Färg: Svart och vitt

Lever nu: Ja

En sak som är sant om dig:

 Du är snabbare än blixten! Du springer fort i ditt hjul och du har verkligen svårt för att stå still. När man vill ta en liten bild på dig så springer du iväg eller rör dig...♥


 

Jerry

Namn: Jerry

Ålder: 2

Sort: Guldhamster

Färg: Guld,brun,vitt

Lever nu: Nej

En sak som är sant om dig:

Du är verkligen den snällaste och gulligaste hamstern man kunna ha! Du älskade äta mariekex och du var en riktigt tröing  xD♥

 

Patrik

Namn: Patrik

Ålder: 9 månader

Sort: Dvärghamster

Färg: Grå, vit

Lever nu: Nej

En sak som är sant om dig:

Att du alltid var den som lät som en gummianka. Rörde man dig så ville du bli gosad med.♥ 




 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards